Im kinda happy today


Min uppsats om Nappe är nästan klar!!
Yey. Fucking underbart.. såååå skönt att kunna bocka av nånting på listan! Men jag kom egentligen in för att berätta att jag ska på SACO-mässan imorgon i Älvsjö. Ska bli väldigt intressant. Men, men, men, det BÄSTA! Jag ska dit med Felly, min underbara, knäppa, vackraste, bästaste, smartaste vän som nog är Guds gåva till Erika. Jag önskar verkligen att uppnå hennes lugn & visdom en dag. Hon är perfektion i mina ögon. (Jag vill dessutom ha hennes utseeende, usch, vackra as..!)

Jag är lite lyckligare nu.
Dessutom stillas min mammabrist & skolan verkar ändå ordna sig till det bästa. Och ikväll har jag fått den godaste Cabernet Sauviognonen (hur stavas det på svenska?) på läääänge. Underbart. Små, små, små, små saker ger mig lycka just nu.

Det är det enda jag kan göra nu.
Tanken att kanske träffa Tommy imorgon gör mig knäsvag & spyfärdig, faktiskt. Jag kan inte stå emot & om jag NÅNSIN ska kunna ha ett liv utan honom så måste jag låta bli. Fast jag vill så. Han är som en stor chokladkaka när man är på diet. Fan.

(Och Rebecca du är bäst, jag älskar dig & våra tomma, meningsfulla samtal 24/7.. Nyåret är vårt! Hoppas du flyttar in med mig i maj, mot alla odds, vi skulle ha så grymt kul! Jag är din MiniMe på så många vis. Du är bäst.)

Jag har de bästa vännerna i världen. Tack.

Kommentarer
Postat av: Youssef

Gå till Högskolan i Jönköping-montern på SACO-mässan och fråga efter Sara som är en söt blondin på ca 165 cm, sen hälsar du från mig :-)



KRAM!

2008-11-20 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0