school


Nej, jag kan verkligen inte plugga just nu.
Fy bubblan säger jag bara. Och fast jag vet att min ångest kommer vara värre än att faktiskt göra det så går det inte. Totalt frusen!!

  • Historia Uppsats, 5 sidor + egen ritad (???) karta & källförteckning
  • Hinduism Uppsats, 3-5 sidor. Måste göra den grym för att få MVG i kursen. Press!!!
  • "Meningen med Livet" - Livsåskådningsfilosofi Uppsats. Jämföra, referera & fördjupa i 6st olika filosofier. (Bla Sartre & Marx)
  • Prov i Livsåskådningsfilosofi.

Allt detta till 24 & 26e November.
Alltså Måndag & Onsdag. FY FAN VAD KUL!!!! Bye Life. Det bästa är verkligen att jag inte ens har börjat! Fan ta mig, jag sätter mig verkligen i skiten ibland. Men imorgon, direkt efter skola & allt ska jag direkt hem, ingen ljudbok, tv eller vadsom, bara tokplugga. Jag är (tyvärr!) mest grym under press så jag tror (hoppas!!!!) att det går bra. I värsta fall blir det en hel helg. Tills jag är klar & ångesten borta så klappar jag mig på ryggen med att jag fick MVG på provet jag gjorde i Fredags (med 39graders feber bla!). Det kändes grymt! Så nu kan jag få MVG i hela kursen om Hinduism Uppsatsen blir riktigt bra. Grymt mycket press.. Fy.

Nej, nu ska jag sova.
Hoppas jag inte väcker päronen med min cancer-storrökande-hosta inatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0