sleep? i dont think so


Snart är det sovdags.
Först ska jag se "Love Actually".. Jag vet inte om jag är ute efter att plåga mig själv eller nåt men just nu verkar det bara vara kärleksfilmer som gäller. Såna som får mig att gråta, vilja bli kär, önska att livet vore som i filmerna & till slut bli bitter. Låter härligt va?

Och förresten, Brorsan har blivit bjuden på en resa till Rom av en vän, Tommy vill ta bort mitt nummer & jag har insomnia. Livet blir verkligen bättre & bättre! Jag & Alex är iaf överens. Tacka Gud för att vi ska ses snart. Behövs lite pepp från nån likasinnad..!

Kommentarer
Postat av: frida

har du insomnia? Då borde du va vaken nu ;)och ligger det på minussidan att din bror blviit bjuden på en resa t rom? lät lite missunsamt tycker jag :)Kommer inte Tommy ihåg ditt nummer utantill vid det här laget by the way..:P

2008-11-07 @ 03:01:24
Postat av: Erika

Jo jag var vaken då.. Har bara sovit 2h inatt!

Haha, nej absolut inte..! Jag unnar honom 14 resor till Rom om det är så.. :) Han är faktiskt världens bästa bror. Jag är bara avundsjuk! (Dessutom borde jag verkligen skaffa ett jobb..)

Jo det gör han väl men det är nog lättare att låta bli att ringa om det inte ligger inlagt.. :S

2008-11-07 @ 13:15:42
URL: http://inurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0