ups and DOWNS


Jag är verkligen i en känslomässig Berg-och-Dalbana.

Hur jävligt det än är att inse så kommer jag & Tommy inte funka ihop som läget är idag. Han har en massa saker att ta itu med, jag har en hel del jag med. Vi funkar så fantastiskt ihop som personer, vi har alltid jättekul ihop, matchar varann intellektuellt osv, ALLT klaffar på det viset. Men, med det sagt, så har han för mkt bagage han verkligen måste deala med & tyvärr kan han bara göra det ensam. Om jag kunde skulle jag bära honom på mina axlar & hjälpa honom genom allt, allt, alllt. Jag skulle ta all skit för honom, vadsomhelst. Men det går inte, det är hans.. Hade vi träffats 5år senare hade vi nog gift oss & skaffat barn på mindre än 1år. Så bra hade vi det! Men mina problem & nu hans, satte stopp för oss.

Och det kommer alltid vara den största sorgen i mitt liv.
Jag har förlorat & måste gå ifrån min bästa vän, älskare.. Mitt liv. Min lycka. Jag kommer alltid sörja oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

teråkigt, jag vet nån som gillar dig

2008-11-02 @ 04:15:21
Postat av: Erika

Jaha, vem är det då?

2008-11-02 @ 16:04:23
URL: http://inurface.blogg.se/
Postat av: Anonym

han kallas för "Puff"

2008-11-02 @ 22:32:44
Postat av: Erika

Puff? Haha, jaså det säger du.. Tyvärr tror jag inte att jag känner nån Puff! ;)

Så du får ge mig lite mer..!

2008-11-02 @ 23:46:01
URL: http://inurface.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo du känner visst mig, du har badat med mig i somras. Blir lite ledsen att du inte minns mig ;(

2008-11-03 @ 00:01:04
Postat av: Erika

Haha, Puff The Magic Dragon! :)

2008-11-03 @ 01:27:35
URL: http://inurface.blogg.se/
Postat av: Erika

(Och jag måste säga att jag är imponerad över hur du lyckades ta dig in på min balkong mitt i natten!!)

2008-11-03 @ 01:28:16
URL: http://inurface.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt för dig du vet. seriöst, puff tycker om dig. svårt och ensamt i poolen just nu... Kreta är kallt just nu

2008-11-03 @ 02:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0