planera, planera..


Ja, vi har nu en plan.
Jag & Rebecca ska gå ner ordentligt till Nyår. Hur? Ingen jävla aning. Men jag måste verkligen, för klänningen jag ska ha på nyår sitter inte helt perfekt, tyvärr.. Det är en tub klänning & när jag går upp i vikt så sätter sig en hel del av det på mina bröst (det enda positiva I guess..) & den kombinationen gör att man får såna där små fettvalkar vid armarna & över linningen på klänningen. Vilket är dumt för då ser man ju större ut än vad man redan är - vilket jag verkligen inte behöver just nu & särskilt inte på nyååååår!! Gah.

 Så, nu måste jag börja röra på arslet & säga åt mamma att sluta köpa julmust...
Men jag behöver en träningskompis!! På riktigt. Har tränat med en del vänner förut men de är ofta oseriösa, ställer in osv.. Detta är ju seriöst! And Im on a time schedule.. Ska självklart fortsätta efter Nyår, detta är bara en rivstart. Så.. nån där ute som vill röra sin rumpa med mig? Vemsomhelst, dessutom så är det ju ett grymt tillfälle att lära känna nån! Japp, bara att anmäla er. Maila, ring eller Ansiktsboka.

Nu ska jag ta ett kvällsmål (Oh, No You Didn't!) & sen försöka sova.
Hadetbäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0