dagens . . .


Mitt första misslyckande!!
Haha, usch.. jag skulle så lätt kunna få ångest nu men jag bara skrattar. Iaf, ett sätt jag tänker använda nu när jag måste gå ner i vikt till Nyår är "10 000steg om dagen"-tänket. Jag körde stenhårt på det en period i våras & jag gick typ ner 2-3kg på 2veckor!! Jag trodde att 10 000 var a piece of cake, men man går verkligen så sjukt lite.. Dessutom är ju de där 10 000 stegen/dag utöver all träning, liksom nåt man ska göra varje dag, regardless! Hmm.. Till mitt försvar så promenerade jag ifrån skolan till Årstaberg & det HAGLADE I SIDLED!!! Så jag slängde mitt förkylda arsle på Tvärbanan, åkte hela vägen hem & vägrade bestämt gå ut igen. Så det var kanske inte så farligt.. ? Jaja, nya tag imorgon.

Varken Rebecca eller jag har ätit godis idag iaf!
Vi är rätt duktiga. Dessutom är det ju rätt kul att vi skickar dagliga uppdateringar till varann om hur det går fram till Nyår.. Vi är rätt fjantiga. Men ack så underbara.

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0