vältrar mig i självömkan


Jag är sjuk.
Har en del feber & min hals är helt förstörd, mår bättre idag än tidigare men fortf skit. Som tur var kunde jag iaf göra Kristendomsprovet i fredags. Det kändes som det gick bra, tror det blir ett VG iaf..!!

Kom egentligen bara in för att skriva - ha tålamod!!
Jag måste bli frisk för att palla det här.. Utöver min sjuka så har jag nån slags insomnia också. Det bara går inte. Suck & stön! Och en sista fråga - har det blivit nån slags otrogetsvåg i Sverige just nu eller? Vet sammanlagt 4tjejer i min närvaro som fått specifika erbjudanden & liknande av upptagna män. Whats the deal?  Lägg ner, dumpa & gå vidare eller stanna snällt innanför linjerna & älska din kvinna!!! Gash.

Kommentarer
Postat av: silly

ja de tkr ja allt! skolan e ju skitviktig! hur länge va ni tsm?

2008-11-16 @ 03:17:04
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0