watch the fuck out


Btw!!!!! Har jag berättat om mitt fantastiska nyår?!!

Jag ska fira nyår med min bästa vän i Helsingborg, på största festen, på bästa krogen
(jodå, det finns bevis) & alla (inkl vi!) kommer bo på det ultimata fest hotellet!! Det kommer bli så fucking jävla sjukt grymt. Och det bästa är, att utöver grymma festen, utöver allt sånt, så kommer jag ha en roadtrip & 2hotellnätter i Helsingborg med min bästa vän. En romantisk middag på Italiensk restaurang innan & du vet allt allt allt. Det kommer bli grymt underbart. Min bästa vän. Forever. Ända sen de där rida-ranka/halvnakna bilderna från Din 19årsdag.. Jag älskar dig galet, det vet du. BFF's. Alla mina vänner skiner som stjärnor men du är Fucking Polstjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0