inte f**k


Och nu precis, som en skänk från ovan, ringde min underbara pojke.
Tyvärr var jag inte särskilt trevlig då jag är halvt ledsen men han var ju jättegullig, verkligen! Men ah.. ska be om ursäkt till honom så fort jag skrivit klart detta. Och dessutom framföra budskapet om att vi ska knulla som kaniner imorgon annars blir jag knäpp!! Att ha sex typ 2ggr/veckan som vi har just nu är bara inte tillräckligt. Jag kommer bli sinnessjuk snart. Men vafan, vi hade en natt för nästan ett år sen då vi hade sex 8ggr på ett dygn varav 5ggr var inom loppet av 3h!! Det ni.. oj oj, när man var ung & viril kunde det tydligen gå vilt till..
Usch nu svamlar jag.
Sov gott alla & Puss Kram.

Kommentarer
Postat av: cosmicgirl

2 gånger i veckan är lite men nu har jag varit utan i mer än en månad och det suger!! Ja maratonsex är underbart. När min man kommer och hälsar på så tvivlar jag på att vi kommer lämna sängen den helgen. Ha en fin dag! Kram

2008-10-20 @ 08:06:12
URL: http://cosmicgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0