14e Okt


Ångest!
Det är rätt intressant hur man kan få ångest av strålande väder.. Ligger väl iofs mer bakom, men ändå! Om helgen, det var en bra helg.. I fredags var jag bara hemma & myste med Tommy då han skulle upp tidigt Lördag & jag var dessutom slut!! Sov ca 2½ h natten mot fredag, var uppe tidigt & hade en riktigt jävlig morgon.. Som tur är så har jag ju mina föräldrar som hjälpte mig, tack tack tack!!! Jag hatar att jag behöver deras hjälp sådär men vad ska jag göra? När något inte funkar så måste man ju göra allt man kan för att få det på rätt köl.. Iaf, lördagen var också rätt lugn! Läste lite saker inför skolan, åkte hem, åt middag med päronen & Tommy. Sen kom Isabelle över & tog ett glas vin innan vi drog ut på äventyr. Det var mycket om & men, fram & tillbaka men vi hade iaf väldigt trevligt! Kvällen slutade med mig, Tommy & Eriksson Kvarnen, dansade massor, hade jättekul!! Vi tappade bort Eriksson ett tag där men återfann honom med två söta flickor så jag antar att han inte hade kommit till skada. ;)

Söndagen var galet jobbig.
Vet inte vad som pågick men mådde sjukt dåligt! Visst att vara seg, lite bakis men min mage la av helt & jag kunde inget annat än att stanna i sängen hela dagen.. Usch. Men jag ska inte klaga, jag fick ha min bebis alldeles för mig själv hela hela dagen & bara njuta. (Vem njuter inte med en naken man i sängen?! Dessutom med massa bra film & god mat.)

Just nu ser jag mest fram emot fredag. Måste måste få ordning på detta. Och det skall göras!

Kommentarer
Postat av: Frida

har du en blogg b1 :D

2008-10-18 @ 17:06:02
URL: http://fridashowroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0