f**k


Att ligga ensam & kolla på Bridget Jones, dricka Cola & gråta känns sjukt gammalt. Blä. Blä. Blä. Nu är det ju så att de som känner mig vet att jag gråter till det mesta på TV eller film. Särskilt om folk i filmen gråter, oj oj, då kör vattenverket igång! Men, nej nu den här gången är det faktiskt inte så. Bridget gråter inte i denna film & den enda gången det är i närheten så är det ju bara komiskt. Nej, dessa tårar är mitt eget & möjligtvis Tommys verk. Mest pga att han inte är hos mig just nu. Men allra mest för att han inte svarar på mitt mess. Ja, jag vet att jag är löjlig men när jag är i en "känsligt" läge så behöver jag den lilla bekräftelsen, kontakten eller vad man vill kalla det. Iaf, jag behöver det & mitt huvud spelar just nu spratt med mig då jag hör i syne. Hör min telefon vibrera, hör den pipa till.. Fan.

Ja nu har jag just skrivit massa skit direkt från hjärtat vilket kanske var dumt. Men skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0