3 Okt - Vem vet?


Fredagen är här.
Och den är naaaaaajs! Faktiskt, detta är en riktigt härlig dag. Början av dagen var helt klart bäst. Att vakna upp bredvid min älskling är verkligen det bästa i världen. Dessutom var jag sjukt utvilad så jag vaknade för tidigt & hade möjlighet att ligga halvvaken & mysa med Tommy. Det var den bästa starten på en dag jag hade kunnat önska! Dessutom var han sådär gullig & sträckte sig efter mig i sömnen.. Det värmer verkligen hjärtat!  <3

Skolan var också bra.
Intressanta lektioner & så fick jag leka med Isabelles hår. Ingen må förstå varför jag älskar att leka med andras hår men svaret är enkelt - jag kan ju inte leka med mitt! Mitt lockiga-krull-afro-hår klarar inte av att lekas med! Iaf, efter skolan åkte jag till Mariatorget & mötte upp päronen för att åka till Sickla & handla. Vi var på Ica samt Systemet, väldigt trevligt!

Snart ska vi äta vääääärldens godaste middag..
Jag har verkligen saknat mina föräldrars mat, jag är inte direkt i samma klass! Sen kommer Isabelle hit för Idol, vin & mys. Som sagt, en bra dag. Och faktiskt, jag längtar till morgondagen..

Ljuset vid tunneln?
Jag kanske är där, vem vet.. Idag, idag, känns det bra. Och det är faktiskt allt som räknas,  just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0