---


Jag är magsjuk. Tack så väldigt mkt! Jag har ätit yoghurt & druckit Proviva hela veckan, så som jag bör! Men nej, här spelar inte det nån roll!! Jag är arg. Och det är extra jobbigt att ingen är hemma så ingen kan hjälpa mig.. Skulle behöva att nån åkte till Apoteket åt mig.. Fan.
Men nu ska jag lägga mig i badet, värmen kan göra gott!! Ååååh, vad jag saknar Tommy.. Han är alltid så gullig & fin mot mig när jag mår såhär. Han brukar ligga & värma så det blir bättre & serva mig med yoghurt osv.. Fan.

Livet är miserabelt just nu & helst skulle jag bara gråta. Fan.
Ikväll är det förlovningsfest också.. Som jag verkligen vill gå på! Men vi får se, just nu tänker jag verkligen inte gå långt bort från mitt badrum. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0