3/4 sep


Får man tycka smått illa om sin pojkvän just nu för att han inte vill/kan prata m mig just nu?

Jag saknar honom bajsmycket & vill vill vill, behöver behöver behöver prata med honom! Det är det minsta jag kan få liksom.. Fan.

Hatar att jag blir såhär, känner mig needy, patetisk & dum. Faktiskt. Jag vet vet vet att han saknar mig lika mkt, älskar mig lika mkt (om inte mer!!), han behandlar mig som en prinsessa & är underbar på alla vis, verkligen. Men jag hatar att vara svag utan honom, att jag behöver honom så, han är den enda som förstår, som vet.. Det är underbart & hemskt.
Underbart när man har det & vidrigt så fort man måste vara utan det... BLAAAH!! Känner mig halvt schizofren.. Damn.

Kommentarer
Postat av: Zarizen

Var glad att du bara har det problemet cirka ett par veckor gumman!

Vi kanske kan styra upp något till helgen, det beror på..har inget riktigt bestämt än hur det blir!

2008-09-04 @ 00:53:42
URL: http://saraemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0