2 sep


Blä, idag är ingen bra dag. Jag var sjukt trött imorse (sömnbrist gånger 100) men hasade upp mig ändå - vilket brukar göra mig på bra humör, stolt! Det är en stor grej för mig att ta mig till skolan när jag verkligen inte pallar så bara det brukar göra mig glad.. men icke! I skolan var det iofs bra, hade Religion (grym lärare!) & sen Psykologi. Fick dessutom fritt fram på min kognitiva undersökning som jag ska göra inom psykologin som en del av min tenta. Så nu har jag nåt att göra på morgondagens enorma håltimme! Alltid något.. Efter skolan gick jag hem & somnade på soffan nästan direkt.. sjukt skönt! Nu har jag precis käkat middag & tittar på Judge Judy.. Väntar lite på att humöret ska vända, suck.

Sen att Tommy inte svarar på sms gör mig bara irriterad just nu! Ja, jag vet att jag är larvig.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0