3 sep


Jag diggar att Niagara fallen har parkerat ovanför mitt hus. Det är iofs ganska mysigt att sitta inne i mjukisar när denna storm lurar utanför..

Igår kväll var Tommy ute. Han var på Gordon Ramsay's restaurang London (i NYC då..) & jag är SÅ avundsjuk..!!!!! Jag älskar Gordon, har sett alla säsonger av alla hans program, jag vet allt! Haha, nu låter jag väl knäpp.. Iaf så har jag drömt om att få gå på en av hans restauranger, se hur han gör, på riktigt liksom. Men nej, det är Tommy som får göra. (Och jag vill påpeka att det var JAG som fick honom att upptäcka Gordon, utan mig hade hans liv varit tomt. Haha!) Men han lovade mig att ta kort på allt, menyn, inredning, alla rätterna.. eller ja, jag tvingade honom att göra det. Jag skiter i om han blir generad, han får anstränga sig lite för sin kvinna tycker jag! Jag gick ivrigt in på hans blogg imorse men nej där fanns det inget. Bara skrev att han var full & inte orkade blogga utan slängde bara upp en del bilder. www.gedigen.com/blogg om ni vill se..

Nu ska jag ta nåt att käka! Och det där slagsmålet kan ni ju bara glömma, de ljuger som en häst travar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0