3 sep; 2


Jag hörde en grej i matsalen igår. En tjej med väldigt, väldigt dålig hy satt vid bordet bredvid mig & pratade om en kille hon precis träffat. Hon satt i säkert i 5min & pratade om hur underbar denna kille var & helt plötsligt; "& dessutom, har han inga finnar eller nåt". Eh, what?! Jag är verkligen helt med på att man ska vara kräsen, nöj dig inte med nåt mindre än vad du vill ha osv. Men samtidigt så bör man väl inte kräva av nåt annat vad man inte kan stå för själv? Jag vet att dålig hy kan vara jättejobbigt & hon har säkert gjort allt hon kunnat för att det ska bli bättre & hon är säkert väldigt osäker om det. Men då borde väl hon av alla inte störas om en kille har samma/liknande problem? Eller är jag helt fel ute?
Jag menar, jag kan väl ibland vilja att min pojke skulle träna lite mer, för han har gått ner en del i muskler pga Norge (svårt att träna på ett gym när man är i 2 länder), detta är förstås inte urviktigt, han är sexig & perfekt som han är!!! Och jag vet att han vill att jag börjar träna igen, jag har nämligen gått upp senaste året ist.. Men man kan liksom inte klaga om man inte är bättre själv, litegrann. Aja, det är en stor skillnad men ändå..

Eller har jag helt fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0