hi


Hmm. Dålig uppdatering igen.. Men jag sitter inte vid datorn alls längre, bara när folk klagar på min frånvaro. Har haft sjukt kul senaste veckorna, mycket att göra & mycket härligt folk att hänga med. Jag har varit en massa med Alex, Nicklas, Fixi.. Frida har ju kommit hem också så har försökt vara med henne så mycket som möjligt! Min Glenn har även varit i stan vilket alltid gör mig glad. Han är en ängel på jorden min Glenn. Har också varit på många roliga fester, träffat mycket nytt, roligt folk.. Helt perfekt.

Fast nu borde jag verkligen sova. Måste jobba några timmar imorgon.. & eventuellt äta middag med min Glenn. (& då behöver jag hem & powernappa innan..!)

Hade bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0