återkomsten ;)


Happy day!
En skön morgon.. faktiskt. Vaknade tom innan väckarklockan som ringde 5:30.. Helt otroligt!! Dessutom har jag fått sova lite mer inatt, det behövdes! Matlådan är redan fixad- blir lasagne med Erikas SpecialSallad! Mums..! Ser fram emot lunchen redan nu. Ikväll ska jag träna, hoppas jag mår bättre än igår. Sedan imorgon ska jag äta middag med NicklasSonjas GrekSöder. Ser fram emot det - var ett tag sen vi sågs & det har hänt väldigt mycket sen dess! God mat & en massa rödvin - typiskt oss, eller hur Nicklas? ;)

Nästa vecka smäller det också!
Andreas kommer hem. Jag har inte längtat, alls. Inte alls sett fram emot detta! Jag är dock väldigt glad över att han vill träffa mig så fort.. Samma kväll som han kommer hem, kommer han åka till syrran eller polarna? Nej, han vill träffa mig! Hihi, jag är så fjantigt glad så att det nästan är löjligt. Jag har en middag inplanerad samma kväll där jag hade tänkt hänga med sent, men nu gör jag så att jag äter middag direkt & går tidigt. Sedan har jag en liiiten present till Andreas också.. eller det är nog mer en present till mig kanske, den ska iaf bo hos honom.
Det tråkiga är att vi inte lär ses nånting nästa helg. Vi har onsdagen, sedan jobbar han tydligen mycket & sedan kommer hans föräldrar ner till Stockholm för att fira hans systers födelsedag. Så onsdagen är nog den enda dagen vi har på nån vecka- trist! Men så länge han är i landet så är det ju genast bättre än att lalla runt i Asien.. Jaja, nu har vi ju tiden för oss. Jag ska inte stressa sötnöten!

Nu är det frulletajm!
Ha en grym dag - jag ska tillbringa dagen i Handelsrummet med alla aktiemäklare.. I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0