do's and donts


Segare än segast.. !
Middagen igår var urmysig & de bor verkligen jättefint. Inte alls avundsjuk! Haha.. nu vill jag bara flytta själv så jag kan börja inreda mitt eget boende. Vi drack massa vin, jag fick tequila (??) som något slags substitut för whiskey & vi pratade en massa, förstås. Kom hem nån gång vid 3 & då kom Alex hit, han hade varit ute med lite vänner. Jag ställer mig & tvättar hans jeans mitt i natten. Ska då tilläggas att jag inte "kan" tvätta. Jag chansade vilt, "40grader, det låter skitbra, släng in lite flytande tvättmedel så ordnar det sig nog". Sedan lekte vi med min Casall-boll, haha.. Det är inte lätt att balansera på den när man är onykter kan jag berätta! Sjukt underhållande iaf.. Sedan kollade vi Tintin & somnade.. Man är lätt seg idag.
Idag kommer familjen hit på lunch. Pappa fyller år imorgon så vi firar lite! Mjukisbyxor is the shit.

Jag orkar inte sitta här mer nu. Jag ska gå & bråka med Kristoffer Kusin.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0