Fjantiga Erika


Sedan tycker jag definitivt det är dags för Andreas att komma hem nu.
Har gått massa veckor nu & jag är redo att han ska "burst my bubble"! Jag vet att jag totalidoliserar & han kommer säkert komma hem & inte alls vilja träffa mig lika mycket som jag vill träffa honom men.. vill fortfarande att han kommer hem nu! Det räcker nu tycker jag. Fast helst när denna vecka är slut dock, kommer ha sjukt kul & dessutom vara jättetrött så.. :)

Har inte pratat med honom på ett tag nu, vilket är trist!
Jag vet ju att han har det jättebra & njuter för fulla muggar. Skulle dock vilja prata med honom ändå.. vilket är smått omöjligt då han ligger 7timmar före.

Nej fy nu ska jag sluta prata om den där pojken
. Han lär ju ha ett ego högre än Eiffeltornet när han kommer hem!! Jag bara matar honom med komplimanger.. (vilket han förtjänar, sötnosen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0