hjälp


Ingen bra dag.
Ingen bra natt eller kväll idag. Ångesten är på topp & jag mår verkligen skit. Päronen hjälper ju inte alls då de just nu inte pratar med mig, slår i dörrar & är i allmänhet trötta & arga på mig. Jag vill härifrån, jag vill inte ha med dem att göra. De stjälper mig. Ge mig en sovplats, en lägenhet att bo i en vecka så kommer jag bli mig själv igen, in no time. Behöver resa mig & det går inte med dem. Det suger men de stjälper mig verkligen. Jag klandrar dem inte, jag förstår att de är trötta på mig, som fan. Jag skulle också tycka illa om mig om jag var dem. Så jag kan inte vara kvar här.

Men jag vet inte var jag ska/kan ta vägen. Jag är fast.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så det är vi som stjälper dig? Om vi har det inflytandet över ditt liv - varför kommer du inte iväg till skolan, terapin eller träningen när vi försöker att hjälpa dig så mycket vi kan? Kör dig, väcker dig, fixar smörgåsar, köper fina träningskläder, peppar och uppmuntrar på många olika sätt.... Är det inte du och bara du som kan förändra din situation?

2009-02-13 @ 21:13:50
Postat av: Erika

orka misstolka!!

2009-02-13 @ 21:15:44
Postat av: Nicklas

Låter som att du mår riktigt dåligt just nu, jag anade att något inte stod helt rätt till efter att ha läst dina inlägg dom senaste dagarna. Behöver du någon att prata med/skrika åt/ventilera med så är det bara att du hör av dig.



Du hjälpte mig i min mörkaste stund så du vet att jag ställer upp, jag kanske inte är helt rätt person att leka psykolog men jag har ju en hel del erfarenhet när det gäller ångest ;)

2009-02-14 @ 00:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0