nuthin'


Jag har inte försvunnit.
Har bara inte haft så stor lust att skriva.. Även om det händer en del så..ah jag vet inte! Dessutom var min vecka på Swedbank rätt jobbig.. Jag har inte varit igång sådär 8h om dagen på många år! Jag går ju "bara" 50% i plugget osv, är van att kunna slappa en del. Men jag mår definitivt bättre av att jobba så jag ska ta tag i det nu! Det är ju bara kontakter som gäller just nu & som tur är har jag en del människor i min närhet som gärna hjälper med det de kan! Jag vill dock inte be om sådana tjänster, det får komma av sig själv isf.. Är iaf väldigt, väldigt sugen på att jobba! Dessutom har jag fixat en del saker som kommer göra mitt liv så mycket lättare. Jag vet att det definitivt inte kommer lösa alla problem eller jaga bort mina demoner sådär poff bara, självklart inte. Men jag behöver bara lite hjälp med det där värsta.. Upp till 80% klarar jag av själv, kan deala med mina problem väldigt bra ensam. Vilket jag är stolt över.

Jag vill dessutom inte skriva om Andreas för tillfället.
Han kommer ju hem nu i veckan & vi ska ses. Har vi något att säga/prata om så tar man (jag) väl hellre det öga mot öga nu när vi kan. Men jag tror inte det blir mycket av den varan, han vet ju var jag står. Så behovet att prata "allvar" är ju rätt litet. Sedan om han har några frågor kan han ju bara ställa dem, han vet ju att jag alltid är öppen & ärlig. Vi kommer nog bara njuta av varandras sällskap & mysa. Eller.. jag vet verkligen ingenting om vad som kommer hända. Och det är väl en del av charmen?

(Becca- I can flyyyyyyyyy!! Jag kommer ockupera ditt liv när jag upptäcker att det inte finns några vingar!!)

I övrigt umgås jag med en massa härliga människor.
Jag är bortskämd! Har återupptagit kontakten med en massa gamla vänner sedan jag blev singel & det är jag jätteglad för. Sedan har det ju också tillkommit en massa nya, som också är jättekul! Senast igår träffade jag en superhärlig kille, en till Andreas faktiskt (de verkar vara bra snubbar!!). Vi hamnade på nån slags efterfest tillsammans. Jag & han var nyktra medan vårat sällskap var lite mer på örat, hans flickvän däckade ca 5min efter vi kommit hem bland annat. Iaf så åkte vi till Statoil & handlade & började genast prata ganska djupt. Vi kom sååååå bra överens!! Vi hade exakt samma tankar om förhållanden, kärlek & allt egentligen. Det var särskilt häftigt att vi klickade så bra ang våra tankar om förhållanden - det är inte varje dag kan jag säga! Jag får alltid försvara mitt liberala tankesätt i den frågan. Så vi ska ses imorgon, ta en fika & fortsätta bonda. Jättetrevligt!

Ha en underbar vecka alla!
Jag ska vara på banken måndag & tisdag (På mitt lov! Frivilligt!) också - vilket kommer bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0