CR


Jag ska träffa ChristopherRobin på torsdag.
Jag vet faktiskt inte hur smart det är, är väl egentligen inte så genomtänkt! Vi har sagt att vi ska käka middag hos honom, men det är väl allt som är bestämt. Dels så måste vi prata, lösa allt som varit. Det finns så mkt gammalt groll, missförstånd & tjafs emellan oss. Jag har försökt prata med honom tidigare men antingen har han inte lyssnat eller så har han bara blivit arg & hetsat emot. Så vi har liksom aldrig löst något.. & jag vet att han har mått rätt kasst över hur det blev mellan oss. Sedan vet jag inte.. han har lagt en del kommentarer som verkar indikera att han vill göra nåt utöver vänskap. Jag vet inte. Han har varit rätt elak mot mig, sårat mig rätt hårt & ändå ger han mig skit hela tiden, som att jag är djävulen & han är en ängel. Vilket jag inte tror han är medveten om att han har gjort..

Som man hör har vi en del att lösa... Samtidigt kan man ju kanske undra varför vi inte släpper varandra? Jag har väl svårt att släppa nån som inte gillar mig eller vad man ska säga.. Vill liksom inte skiljas on bad terms. Äh jag vet inte. Vi kanske lever på gamla meriter? I början, innan allt skit, så hade vi ju jättemysigt & trevligt. Sedan föll det isär rätt hårt men.. Jag har helt enkelt noll koll.

Men i slutändan kanske det inte spelar någon roll?
Det är faktiskt över ett år sen vi umgicks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0