frustrerad & bortkollrad


Länge sen sist!
Jag har knappt varit hemma denna vecka, alls. Jag har bara varit hemma hos Andreas & sedan jobbat. Kul vecka! Jobbet (praktiken) har varit jätterolig & jag har lärt mig massor. Andreas är samma sötnos som vanligt. Han skickar dock tokmycket dubbla signaler & vi är väldigt olika i hur vi hanterar detta (oss,dejtande - kalla't vad du vill!!). Vilket är jättetråkigt då allt annat är klockrent. Jag känner mig mest frustrerad faktiskt.. Fan släpp alla måsten, spärrar & begränsningar!!!!!!! Visst att man är satt i sina sätt men seriöst.. personligen släpper jag bara & hänger med på färden. Äh jag vet inte.. bara så sjukt frustrerad. Till den gräns nu att jag känner att jag inte kan vara mig själv till 100% längre. Jag gör i regel alltid det jag vill & vad som faller mig in men nu tänker jag mer & mer på vad jag "får" & "inte får" göra. Han har förstås inte sagt att jag inte får vissa saker men jag vet ju vad han gillar/ogillar osv. Tänker också mycket på vad vissa saker ger för "signaler".. Gah! Väldigt olikt mig!!!!!!

I övrigt är jag gladare än på länge.
Det har ju Andreas förstås mycket med att göra, han gör mig glad, mår bra i hans sällskap. Vilket gör allt detta så mycket svårare!!!!! Nej men känner mig..bra. Jag hittar fotfästet mer & mer & gillar livet. Ibland är det nära att jag halkar tillbaka, särskilt till Tommy. Den fina Tommy kommer alltid vara så otroligt underbar för mig, i hjärtat. Tyvärr funkade vi ju bara i vår bubbla..& det går inte.

Det är vad jag är rädd händer med Andreas
. Vi lever & frodas i vår bubbla. Men verkligheten då? Vill verkligen aldrig uppleva det igen.. Att genomleva det med Tommy var det värsta någonsin.

Nej nu får det räcka.
Jag skämmer bort mig i sängen med Zoo-godis & en massa The Tudors-avsnitt.
Jag älskar livet & mig. Mitt liv. "There's no way I'm trading places right now - I'm single. [...] I know I'll settle down one day but 'til then I like it this way.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0