lugnad!


Pratade med Andreas idag igen.
Blev en halvt ordentlig pratstund faktiskt. Vanligtvis hinner vi bara med 3minuter ungefär.. Förstås bestod stora delen av samtalet om oss, söta ord, var vi står lite, vad som kommer hända när han kommer hem.. Det var det första helt ordentliga vi har haft så nu är det klart iaf.. Haha, vi ska inte prata om vår situation hela tiden faktiskt! Jag blev iaf varm i hjärtat. Han är riktigt fin alltså.. äkta guldklimp!! Så oavsett vad det blir av det här ska han finnas i mitt liv. Det är sådana killar man alltid borde träffa ("dejta" som han säger, isch, hatar det ordet), sådana killar som, även om det inte funkar så är de värda att "behålla". Som vänner eller dylikt.

Tillbaka till ämnet. Han läste min blogg iaf, jag fick liiiite panik, haha. Man vet ju aldrig, man kanske skrämmer karln.. Han blev inte skraj utan berömde mig istället för hur öppen jag är. Han diggar det tydligen & "borde lära sig av mig". Sedan förklarade jag väl att det enda man kan säga i det här läget är att man vill ses mer & lära känna varandra bättre, thats it. Vill inte att han ska tro att jag friar eller så.. Jag blir ju rätt intensiv när jag tycker om nån. Sedan har jag förstått att han har svårt att släppa in nån nära, har tydligen fått en del smällar.. Jag har anat detta tidigare men han sa det rakt ut idag, "det där med många dejter & jag är ett känsligt ämne". Vilket är helt okej, som sagt, inget frieri på gång. Sedan är jag inte så himla orolig på den punkten faktiskt, vi har en väldigt öppen dialog & det är såpass avslappnat när vi ses så ser inte det som något "hinder" alls.. Skönt att veta allt nu, exakt var han står & vad som kommer hända när han kommer hem. Nu kan jag slappna av & låta dessa veckor springa förbi..

Nej, nu ska jag äta tårta.
En barntårta som gjordes till pappas födelsedag men som ingen äter! Till det ska jag bada. Själv. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0