spillevinkad


Romantisk film på menyn.
Väldigt farligt för Erika på söndagskvällar.. Att dessutom pratat halva kvällen med Nils gör ju inte saker bättre. Hur kan en underbar människa få en att känna sig så..så..jag vet inte. Ledsen/vemodig/otillräcklig/töntig.. Nånting gör han iaf & jag vet faktiskt inte vad jag tycker om det. Det är giftigt men ändå så gott..man kan liksom inte låta bli. Trots den otroligt bittra smaken efteråt..!
Äh, jag vet inte. Nils är en spillevink & kommer alltid att vara. Jag har ingen aning om nånting annat. Men jag bryr mig faktiskt inte, det får vara. Go with the flow. Dessutom kommer jag typ träffa Andreas igen långt innan jag någonsin träffar Nils igen, vilket säger en hel del om Nissen..
Nej jag måste ta något att äta.

Kommentarer
Postat av: Frida

Nisse nu igen? Haha...:) forresten ska jag skriv resans forsta inlegg po resdagboken.se (com?) senare idag, so om du vill kan du ju folja mina upptog undr namnet tweetypip der :) hoppas allt e fint m dig, sjelv lever jag d ljuva livet i solen...;) kram!

2009-02-02 @ 20:54:49
Postat av: Erika



Äsch. Vi pratar bara på nätet & telefon ibland. Du vet hur det är. Och just nu bryr jag mig verkligen inte! Han är en superhärlig kille men.. vänskap är nog melodin för oss :)

Ja då ska jag definitivt läsa!!

Hälsa Maria :)

2009-02-02 @ 21:01:58
URL: http://inurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0