7 januari


Jag måste ju berätta detta.


Det är två roliga saker!

1.  När jag promenerade upp till John så pratade jag med Frida i telefonen, vi pratade lite om min skola & då slog det mig vilket datum det är idag. 7 Januari. Vilket hade varit min & Tommy's 3års dag-"vi vågar erkänna att vi är kära & tillsammans"-dag. Och insikten gjorde inte ont nånstans, verkligen inte. Jag är bara glad att det Inte är vår 3årsdag, haha. Så jäävla skönt, faktiskt. Sedan att tillbringa den kvällen med en pojke som heter John är ju bara toppen, faktiskt. Känns jättebra med den pojken, han är hur fin som helst. (Lite problem med vapnen dock, haha!)

2. Det visar sig att John & Tommy känner varandra. Tydligen spelade de hockey ihop som små, John har till och med varit hemma hos Tommy. Han känner Steffe, Berka, Danny.. allihop! Haha, sjukt strange att han känner de människor jag umgåtts med (& vissa av dem älskat) i 3år. Det gav mig iaf ett gott skratt. Särskilt med tanke på under vilka omständigheter jag & John träffas..


Dessutom är Fixi ungefär det bästa som finns i världen.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0