fit fit fit for.. ?


Idag har förresten varit en jättebra dag!
Hade en bra dag i skolan sedan åkte jag hem för att möta upp mamsen. Vi var på Adidas Outlet som hade rea & köpte en tunn tjocktröja till mig & en skoväska till mamma. Sedan vidare till Sickla! Där var vi på nån annan outlet & jag fick mina älskade skor (preciiiiiis de jag suktat efter!) för halva priset! Blev mjukisshorts & en till tjocktröja till träningen, de var på halva reapriset. På Stadium blev det en sportbh till mig, behövs alltid.. Och sedan en Casall-boll till både mig & mamma, tydligen har mams usel balans. Jag har suttit på den en rätt mycket sedan vi kom hem & det hjälpte ju inte min träningsvärk i bålen/magen. Den där satans bollen tar mycket mer än man tror! Tydligen har jag fått en hel del balans från häståren så jag slår mamma med hästlängder (ha ha) än så länge. Sedan har jag pluggat, trist men mycket bra! Sedan saknade Nils mig så mycket att jag var tvungen att vara inne på msn ett tag vilket är varför jag hamnat här.. Han verkar må mycket bättre nu, vilket gör mig glad. Men det blir inget mer "fånga-spillevink" nu. Vilket iofs är bra att veta..även om det är tråkigt att släppa hoppet.

Sedan har det smsats med Christopher..
Ja, jag vet. Det kanske inte var så himla smart med tanke på hur det gick sist.. Jag kan/vill inte släppa helt, även om jag inte kan ge honom exakt vad han vill ha. Jag önskar jag var kvar i de känslor jag en gång hade för honom men det förstördes rätt ordentligt, tyvärr. Nu är det ju också ett år sen så det ändras ju pga det också... Vi ska nog ses nångång i nästa vecka iaf, om skolan lugnar ner sig lite. Den här gången behöver vi nog att snacka ordentligt, vi verkar alltid vara på helt olika nivåer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0