happiness


Snart är det middag
. Jag har verkligen saknat min lilla familj.. Dels får jag vara lite bebis en stund & sen pratar jag ju om allt med mina föräldrar så.. De är verkligen mina bollplank, de känner mig bättre än någon annan & är alltid, alltid brutalt ärliga (vilket jag inte alltid gillar förstås! haha). Men det är jävligt nyttigt. Så nu tänker jag inte bry mig om all skit längre. Det som blir det blir, jag orkar inte. Mina riktiga vänner & min familj är allt, resten.. fuck it. Visst att ses, hänga, whatever, men jag tänker inte anstränga mig mer, tänker inte "go out of my way" längre. Jag blev inte singel för att låta mitt liv styras av nån annan. Det har redan hänt för mycket!!

Tjing, middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0