margaritas - thailandstyle!


Helkväll på gång!
Haha, njae, inte direkt med tanke på min helg, gash. Men jag har hört ryktas om god mat, tända ljus & Margaritas (!!).. Den där Fredrik vet hur en (min?) slipsten ska dras. Känns knasigt hur bra vi känner varann, det liksom smög sig på.  :)
Det blir iaf middag. Sedan vet jag inte vad han har i åtanke men jag kan kanske ana. Fuling. Lite störigt att jag börjar kl8 imorgon, hade varit trevligt att kunna ha en lugn & mysig morgon. Verkar dock som att jag får vara glad för det lilla jag får för tillfället, han lär ju gifta sig närsomhelst nu. Suck. Varför sätter jag mig i dessa situationer? Men faktiskt, skitsamma. Jag är glad & mår väldigt bra när jag är tillsammans med honom & än så länge har hjärtat inte krossats nånstans så det är lugnt. Jag vet att jag på väg mot en klippavsats men jag väljer att inte bry mig om det. Dock måste jag utreda varför alla jag umgås med är minst 27 år.. Lillgammal någon?

5veckor går rätt fort, eller hur?
Har iofs inte ens gått en vecka än & det känns som evigheter. Asch, jag ska inte tänka på det, punkt. Angående det så blev Frida jättechockad när hon hörde att vi inte legat, haha. Hon verkar glömma att jag inte ligger med folk.. Ja menar, titta bara på min egenvalda torka. Vem utsätter sig för det frivilligt? Suck. Jag får dock sluta prata sex så mkt, folk verkar få helt fel intryck. Nybliven singel som pratar sex jämt - klart de tror jag ligger runt! Men nej alltså, I dont.

Nu måste jag rusa
. Kolla in imorgon igen för att se om jag har dött. Varför är nånting "fel", dumt alltid så så underbart?

Kommentarer
Postat av: frida

mja ja, vissa ligger du minsann med! ;) so klart ja trodde att han som du hengt med so mkt var pang biff..:)

2009-02-02 @ 20:47:14
Postat av: Erika

Gumsan! Hur har du det? :)

Bra att du kikar in & håller koll på mig där på andra sidan jorden..

Dö inte snälla? Och skynda dig hem!!!

Har du tlf m dig så jag kan smsa? Lite mer private.. ;)

2009-02-02 @ 20:50:49
URL: http://inurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0