förstör mig


Det värker i hjärtat.
Faktiskt, hur knasigt det än låter. På måndag ska jag på middag hos Fredrik (utan sambo tyvärr!) & jag kan verkligen inte bärga mig!! Jag har saknat honom mer än jag velat erkänna. Även fast jag fick träffa honom natten innan han åkte så har det verkligen varit för lång tid.. Jag försöker verkligen förstå vad som har hänt mellan oss, men jag förstår inte.. Vi har känt varann i över 1år, haft ständig kontakt & träffats när vi kunnat. Men nu, nu kommer det. När han ville ha mig, vara min, nej då var man inte det minsta intresserad, bara stängde dörren & gick, lämnade honom kvar. Nu har det hänt nåt, med oss båda tror jag, ett nytt plan av .. ja nånting. Sedan kan man ju fråga sig varför vi båda håller i varann så hårt fast vi båda haft (har) förhållanden mellan varven? Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.. Med Fredrik kan jag ju inte prata heller då han vägrar ge mig raka rör..han verkar lika förvirrad han! Men det är ju definitivt något när jag vet mer än hans sambo, han öppnar sig mer för mig, prioriterar mig över henne i vissa lägen. Äh, jag vet inte.. det tar på mig så jävligt & jag vet inte vad jag ska göra åt det.

Nu ska jag iaf sova. Vilket är jättesvårt & dessutom tråkigt utan Andreas..





Skulle man kunna få vara liten igen tack? :)
Jag vill inte att det ska vara såhär komplicerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0