försvunnen till Rådmansgatan..


En riktigt bra dag.
Eller, bra veckor. Jag har varit riktigt duktig, varit i skolan varje dag (när hände det sist?!!), tränat, sovit ordentligt, ätit ordentligt (jag vet, det är konstigt!) & varit sådär riktigt lugn, harmonisk (& normal?). På nåt sätt går det på automatik, sådant som jag förut var tvungen att kämpa för. Självklart är inte allt klockrent men mkt mkt lättare. Det första som mina vänner & familj sa efter jag & Tommy gjorde slut var att jag blivit så lugn.. inte lika drastiska dalar & toppar. Fick en massa "beröm" eller hur man ska uttrycka det.. Iallafall så känns det som det bara gått uppåt sedan dess, blivit bättre & bättre. Ju mer tid jag tillbringar ensam, ju längre jag kommer från all drama med Tommy desto bättre. Vilket är jätteskönt att inse.. Man visste ju inte hur man skulle reagera!! Särskilt inte eftersom han var så himla ledsen ett tag, ringde & grät på nätterna osv.. Jag väntade nästan på att det skulle hända mig..vilket det aldrig gjorde! Det är jag så, så tacksam för. Jag mår bättre nu, är mer balanserad (vilket är viktigast!) än på mkt länge..

Någonstans får väl Andreas credd också.
Vi har setts ungefär varje dag sen första gången vi träffades (då jag stannade från lördag kväll till måndag förmiddag... hmm.) & självklart har det påverkat. Vi har haft det supermysigt, härligt &.. ja allt. Han verkar påverka mig väldigt positivt, får mig att tagga ner (trots att jag pratar i ett!) & mest landa, vara här & nu. Äh jag vet inte.. det har iaf varit jättebra & varje gång jag har åkt därifrån så har jag velat åka tillbaka. En känsla som verkade vara besvarad så att jag ofta blev tillbaka bjuden nån timme senare.. haha.     Vilka fjantar vi har varit. Och så fort vi har varit isär har vi smsat konstant, nåt som han hatar egentligen.. Iaf är han borta ett bra tag nu så.. vi får se vad som händer sen. Vi ska ju självklart ses men utöver det tänker jag inte tänka.


Gozo för en massa år sen..
Jag längtar verkligen inte alls!

Mamma har iaf en plan.
Hon är så fin min lilla mamma.. Hon tycker jag ska tokträna, leva väldigt hälsosamt & bli nån slags "Super" version av mig själv tills han kommer hem. "Ja, nu kan du ju bara satsa på träningen & plugget ett tag!" (Jag tror inte päronen diggade att jag flyttade till Rådmansgatan.. hehe)
Frida
försvinner ju i 2månader också, det kommer definitivt påverka mitt liv riktigt ordentligt! Mycket mindre galenskap, mycket färre utgångar samt mindre vänskap. Hon kommer vara saknad..

Nej nu babblar jag. Får sluta blogga såhär sällan, blir ju romaner varje gång.. Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0