Dagens


Dagens saknad: Massor. Johanna, Tommy, Nils. Av helt olika anledningar!
Dagens frossa: Project Runway.
Dagens finaste: Alexander. Han är mitt hjärta.
Dagens konstigaste: Smsen med Andreas.
Dagens skräck: Fredriks sms från USA - flickvännen verkar inte vara glad..
Dagens väntan: Telefonsamtalet från ******.
Dagens glädje: Min blivande chefs pappa jobbar för min pappa! ("Jaså, hon ska börja jobba i ******? Vad roligt!") Världen är himla liten ibland!
Dagens miss: Träningen...
Dagens tankar: Jobb, skola, lägenhet (spola fram tiden tack!!).. Men mest angående människorna runt mig.
Dagens "I won't even go there": Facebook (isch), John & städningen utav mitt rum.

(Kvällens craving: Min grekiska sallad med min egna honungsvinägrett!! Måste jag göra omedelbums!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0