försvunnen!


Ja, jag har varit lite frånvarande.
I vanlig ordning har jag varit hos Andreas, jag har jobbat (!!!), umgåtts med en del vänner osv. Jag har inte varit inne på datorn överhuvudtaget.. riktigt skönt faktiskt! Helgen som gått var lugn, fredagen var jag på en after work med ett par tjejer, som sedan blev en tjej & jag. Riktigt trevligt!!! Hade velat prata ett par timmar till bara.. :)
Kom hem tidigt, till pappas stora förvåning ("är du sjuk?!") & la mig nästan på en gång. Tommy kom hit mitt i natten, var trevlig & bråkade om vartannat. Jag vart ledsen vilket gjorde honom mer förbannad.. Dum kväll överhuvudtaget.
Lördagen var jag med Alex. Vi hade tänkt gå ut men jag hade ingen lust & han verkade också vilja vara hemma. Så vi var här, drack rödvin, åt Erika-gjord Grekisk Sallad (som fick högt betyg ;)) & pratade natten igenom. Vid halv2 satte vi på Over the Hedge & båda somnade innan den var slut! Andreas skickade sms vid 3tiden & ville ha sällskap, haha. Sötnosen är rolig när han är full, "ja men du är ju så sööööööt, ingen kan väl motstå dig" osv osv. Men nej, han fick med sig en grek hem istället.. Jag åkte dock dit på söndagskvällen & vårdade stackaren som var alldeles tokbakis.. Jobbigt när syster fyller 30 tydligen!

Jag träffade Andreas igår också.
Vi käkade lunch & tog en fika innan jag åkte till jobbet. Jag sa väl att det jag kände i början inte fanns där längre men att jag gärna är vänner osv. Han höll med till 100% så no hard feelings! Jag ska tydligen lära han allt jag kan ändå.. Så vi lär ses en del! Jag tycker ju honom självklart, inte på det sättet bara. Men jag är glad & det känns jättebra.

Nu ska jag äta lunch.
Ikväll hoppas jag hinna med en promenad med Johanna innan jag ska möta Andreas (nr3) i stan för ett glas vin. Vi ska bonda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0