Insiktsfull dag..


Dagens insikter:
  • Att få en komplimang på morgonen om hur söt man är efter 3h sömn är sjukt uppskattat.
  • Jag håller på att göra samma misstag m Andreas som jag gjorde m Christopher.
  • Det fladdrar fortfarande i magen m Christopher, de där ögonen kommer krossa mig, igen.
  • Jag älskar fortfarande att bada..
  • Att ha en man som drar en till sig & kramas i sömnen är himlen..
  • Problemet ligger inte hos Andreas, utan hos mig.
  • Jag borde inte träffa Christopher, han kommer slå ner mig till marken, igen..
  • Jag måste sluta fly & sluta gömma mig.
  • Jag bör inte sova borta på ett bra tag.
  • Alexander är mitt hjärtas riddare. Han är det vackraste jag vet.
  • Den enda som verkligen kan hjälpa mig är den enda som jag inte kan ringa..
  • .. & jag borde inte vilja eller behöva att han räddar mig.
  • Jag kanske måste hoppa av skolan.
  • Jag borde öppna mig för Andreas.
  • Jag måste sluta ha mitt HappyFace 24/7..
  • Jag borde flytta snarast, vilket inte går. Samtidigt är jag skitskraj, flytten kan bli min undergång.

Och allt jag behöver just nu är att någon kommer & håller om mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0