ny människa


En jättefin kväll.
En bra dag i allmänhet. Jag hann inte alls med allt jag ville men det gör inget. Jag har tränat med mor, jag har myst framför mina favoritserier. Jag har badat, länge. Skrubbat, rakat, smort & tvättat allt supernoga & jag känner mig som en nyponros (som mormor skulle säga!).. Jag har fixat mina naglar & sitter i morgonrocken.. Livet är sjukt gott! Jag ska snart lägga mig med en kopp varm O'boy & min favoritbok. Som sagt, livet är gott.

Ikväll saknar jag ingen.
Vill inte ha nån här, vill inte vara någon annanstans. Det är faktiskt den bästa känslan i världen. Vem behöver nån som behöver nån? En av de bästa låtarna av min barndom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0