resumé


Så, min vecka.
Onsdag; Skola. Lämna ett papper på Swedbank Supporten där jag praktiserade v. 8-9.. Samt hämta min bikini + ta en simtur eventuellt!! Eller fika med Alex om vi får ihop det.. På kvällen ska jag träffa Calle för vår Doritos-date. Äntligen! Vi har försökt få till det i evigheter men ju jäklar anamma. Ska bli jättetrevligt!
Torsdag; Annika på morgonen. Sedan blir det promenad till skolan. Hem, eventuellt träna, för att sedan träffa Nicklas!! Jag är inte helt 100 på vad vi ska göra än.. Jag ska iaf föreslå att gå förbi Jimmy's City Birger Jarlsgatan. Christos jobbar & det var sååååå länge sen vi sågs! Sen är ju deras läderfåtöljer sjukt trevliga att hänga i..
Fredag; Ledig från skol! Ska städa lägenheten här hemma (hushållsnära tjänster yes!) & det lär väl ta 3timmar denna vecka då jag var rätt noggrann förra veckan.. Kvällen är hittills oplanerad! (Skulle vilja träffa Alex! Våran bubbel&film-kväll sket sig ju sist!)
Förhoppningsvis ska jag träffa Jules fre/lör. Det var evigheter sen & jag ser verkligen fram emot det! Vi har alltid sjukt kul ihop, han är en sjukt underbar kille så.. :)  Tyvärr blev det ju som det blev med oss men det är ju gammalt nu.

Lördag; På dagen har jag inga planer än. Päronen pratade dock om nån utställning som lät häftig! På kvällen ska jag på 30årsfest/middag/bjudning.. Jättetrevligt förstås!! Kanske drar med nån polare så kan man gå till Storstad eller Olsson's senare- var ju så sjukt kul sist!

Hmm.
Det var det jag kunde komma på nu! Snackat en del med John också nu igen så vi kanske skulle ta nån filmkväll eller så.. Grannar & allt!
Vill nån annan ses så är det bara att hojta. ;)  Så sjukt mycket att göra nu, har behövt ställa in grejer till & med.. Dessutom lär jag få mer att göra snart, hoppas jag..!!
(Håller alla tummar!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0