rödvin


Ja, det första.
Mitt allra första inlägg som onykter. Hell yes. Nicklas är här, vi har druckit en massa vin & pratat om allt. Allt. Tommy, ChristopherRobin, Andreas, Calle, hans ex, en viss persons lillasyster, en annan persons fästmö, bröllop, kryssningar, fester, ollningar.. Helt galet. Bra som vanligt. Han är som en Johan. En helt äkta killkompis, inte varje dag man hittar det!! Men gudarna ska veta att jag värderar denna pojke.. Han må vara gammal (haha), fjantig, vinbög, utan gränser & helt, helt underbar... Sedan känns det ju rätt underbart att vara den enda han pratar med. Jag vet allt som pågår i lilla Nicklas liv - I like it. Tydligen ska jag med på en kryssning snart också, måste ju hålla koll på min älskling. Och ett bröllop i sommar. Jag känner mig lite som en barnvakt, men är man den enda som vet så är man... Som vän så ställer man ju alltid upp!

Haha. Nej nu babblar jag.. Vi ska sova. Prata, lyssna på musik, men sova! Min helg kommer bli grym. Häng på? Nej nu är det sovdags.. Hade bra!!
Puss!

Kommentarer
Postat av: CS

Då ska jag vara rättfram. Jag vill träffa dig. Jag har messat bjudit mm men det blir aldrig att vi träffas. Det är ditt fel, du svarar inte på mess kommer inte när vi ska ha middag etc. Om du nu vill träffas så får du anstränga dig lite för jag har gjort min del, ta intiativ och agera för jag kommer inte att lyfta ett finger innan du faktiskt agerar

2009-03-18 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0