rumänska gatubarn


En bra dag! Har haft massa roligt med Andreas - han är ju så sjukt skön. Och jag har kommit på hur han är!! Han är som en mulen dag med solglimtar.. & med lite hagel innan han fått mat. Stämmer verkligen helt klockrent!!! Till & med Andreas håller med.. "Åh vad bra, det ska jag komma ihåg!" Han är en fin sak den där. Och jag är sååå nöjd med hur vi har det just nu. Absolut bäst. (Dessutom ska jag få bo i hans lägenhet i 2a hand när han skaffar fruga!) Kapade håret på honom igår också. Han ser ut som ett rumänskt gatubarn igen! Wehei (not)! Jag tog en massa bilder där han ser rätt lustig ut men de får jag inte publicera. Fegis! Han blev iaf jättefin..

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan iväg & träffa Felicia - hoppas på att vi kan ta en promenad om vädret tillåter. Ikväll är det Glenn! Livet är najs. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0