HJÄLP!!!


Efterlysning!! Min söta, underbara Maria på jobbet behöver boende!!!! Hon verkar inte kunna bo kvar i den lägenheten hon bor i nu.. Jag hade låtit henne bo hos mig om jag inte bodde hemma.. Jag flyttar ju dessutom inte förrän Oktober så min hjälp är sjukt avlägsen. Vi klickade direkt när vi träffades eftersom vi båda är grymt trevliga. Jag tyckte lite illa om henne i 2 sek eftersom hon är så förbaskat vacker.. Helt allvarligt, sötare tjej får man leta efter! Hon är definitionen av hur jag skulle se ut om jag kunde trolla. Satan i gatan. Och hon matchar faktiskt det med en sjukt skön personlighet! Dessutom kommer hon från Kalmar så hon pratar sött, inte skånska men man kan höra liiiiite var hon kommer ifrån. Sjukt sött!

Iallafall. Hon är en riktigt bra tjej, jobbar på två jobb & är riktigt skön som sagt. Så om NÅGON vet om någon som kanske hyr ut rum, har en tom lägenhet stående eller behöver dela lägenhet, Hör av er till mig!! Maila mig på [email protected] eller på Facebook.

Kolla runt med era vänner - nästa gång kanske ni behöver hjälp!!

Kommentarer
Postat av: Televinken

Skicka henne hit hehe ;P

2009-03-31 @ 02:53:25
Postat av: Anonym



Väldigt roligt.

Idiot.

2009-03-31 @ 11:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0