Bra helg = Kvalité!


En bra helg!
Har verkligen bara myst denna helg, vilket var välbehövligt.. Jag jobbade i fredags, vilket var super!! Kunde ta lite mer egna intiativ & det kändes jättebra. Jag har nog inte skrattat så mycket på jättelänge.. lustigt hur lycklig det där jobbet gör mig! Passar som handen i handsken.. Hade tänkt träffa Nicklas på fredagkvällen men jag var lite småseg & gick & la mig direkt efter middagen. Jag sov i Tempur-sängen med mamma & mådde som en prinsessa!

Lördagen var skön.
Fixi kom hit & gick en promenad med mig runt sjön. Var jättehärligt!! Vädret var underbart & sällskapet desto bättre.. Hann t.o.m. sitta på min bänk/brygga i solen ett tag, mys! Sedan hem till mig, åt lite, tog ett glas rött medan jag gjorde mig i ordning & sedan taxi med mamma in till stan. Släppte av Fix så åkte jag & mamma till en persisk restaurang för att möta min Gudmor & hennes man. Åt en supergod middag innan vi gick till Dansens Hus för en häftig föreställning! Efter föreställningen mötte jag upp Roxie, Sandra, Alex & ett par andra tjejer på Norrmalmstorg där de åt middag. Efter vi ätit & druckit upp hamnade vi på the Dubliner där det var live musik.. Dansade massor & hade jätteroligt. Träffade söt pojke också! Jag skulle sovit hos Andreas men var så trött & ville hellre hem. Dessutom fick jag ju sällskap till bussen & sällskap medan jag väntade! Kom hem & hoppade i Tempuren med mamma - perfekt avslutning på en bra kväll!

Söndagen var halvlugn.
Gick på promenad med söta pojken från lördagen i 2timmar i Hägerstensåsen & nere vid Vinterviken. Sedan åkte jag med mamma & handlade på ICA innan vi hämtade far på Arlanda. Han har varit hos farfar på Mallis i veckan.. Jag fick Toblerone & hårda karameller som jag alltid köpte som barn! Ibland är man barnslig.. Jag blev iaf jätteglad..  :)

Veckan kommer bli kul!
Börjar med att jobba imorgon & träffa Andreas på kvällen - yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0