död


Helt slut.
Verkligen. Men jag orkar inte & tänker inte gå in på allt som hänt. Isch. Ska iaf till plugget snart.. hade velat äta lite men det lär inte vara en bra idé!
Veckan är inte så planerad.. Om jag klarar av det så ska jag träna efter skolan idag! Måste verkligen bli av med Flubber.. Jag måste träffa Tommy i veckan också, ska kolla vilken dag som passar honom, blir väl nån film eller middag eller nånting. Jag saknar min bästis Tommy.. Som det ser ut nu ska jag till Andreas på onsdag. Sedan på kvällen ska jag äta middag med min galna göteborgare Ronny! Har haft några av mina roligaste kvällar detta år med honom, helt sjuk snubbe.. Men man lär ju inte känna en person så bra när man bara festar ihop & dessutom med massa folk. Så nu blir det middag & massa skitsnack om jag känner oss rätt! Han pratar nog fan lika mycket som jag.. Det lär ju bli rätt sent men jag ska försöka flörta in mig & få sova hos Andreas iaf.. Han är ledig men det är kanske inte så kul med överpigg & överglad Erika mitt i natten ändå! Ska ju till Annika torsdag morgon också så det vore topp att sova hos Andreas. Men vi får se.

På lördag ska jag på en superrolig middag.
Min Gudfar jobbar ju numera ihop med min Mor.. Jättespännande! Så efter de jobbat på lördag blir det middag hemma hos dem. Jag längtar!!! Har inte träffat barnen på jättelänge.. De är min familj, mina syskon & jag saknar dem verkligen. Mer kärlek finns inte!

Jag kommer inte skriva mer om Andreas här heller.
Inte "djupa" grejer iaf. Jag har ett annat ställe att skriva om honom så det får vara nog här. Vi tar det dessutom bara lugnt & lär känna varandra, det får vara. Vi vet var vi har varandra & det räcker. Så nu drar vi i bromsen.



Jag är helt groggy men jag ska iaf gå nu.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0