Hemlös med Skiva!


Hemma igen.
För första gången på evigheter känns det som. Jag sov hemma i fredags & var här delar av lördagen men kändes som jag bara vände.. Jag har verkligen inte varit här i hjärtat på evigheter.. Vilket är dumt, jag borde inte gömma mig hos Andreas.. Men han gör det ju svårt också, skämmer bort mig på nästan alla sätt en flicka behöver. Men det är dags att sluta leka hem, faktiskt. Jag kan inte bo mer hos Andreas än hemma, det funkar inte.

Iallafall.
På torsdag om två veckor (16 April) är det min studentskiva. Jag har mejlat & pratat med en del men absolut inte med alla jag vill ha där.. Så om ni vill komma, hör av er! Maila, ring, vadsomhelst, vill ni komma så hör av er. The more the merrier.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0