bubbly


Ibland är man duktig!
Jag har städat hela huset idag, yes yes. Varit på sjukt bra humör, skrattat åt det mesta & varit typiskt "Erika-underhåller-sig-själv-&-fnissar-som-ett-barn-hela-dagen"-glad. Det är alltid härligt att kunna vända såpass snabbt. Det inger dessutom hopp att jag kan fixa att hamna i ett sådant djupt hål & ta mig ur så fort & ordentligt. Mitt hjärta är otroligt lätt idag. Underbart!!

Min fredagkväll kommer bli underbar!
Först middag med päronen - alltid grymt. Sedan ska jag åka & möta Johan & ett par kompisar till honom för att bada bubbelpool & dricka öl. Johan är ju en riktig sötnos "Ja du kommer ju överens med typ.. alla!" Haha. MIn bästis.. underbara pojke! Sedan ska de nog ut om jag känner dem rätt..!
Då åker jag antagligen & möter upp Becca, Goff & Kotten som också ska ut. Ska försöka träffa Alex också.. var länge sedan! Vi får se lite hur kvällen blir men det kommer iaf bli grymt! Sjukt taggad & oförskämt glad..!

Nu ska jag hoppa i duschen.. !
Hoppas ni får en grym kväll! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0