setting the record straight


Jag börjar bli trött på detta nu.
Jag får typ 1000frågor just nu om jag är singel, hur ditten & datten ligger till, vem jag ligger med, vem är han, var inte du kär i Tommy, varför vill du in i ett nytt förhållande så fort? Och så vidare. För det första är det ju rätt korkat att utgå från min blogg & tro att det är hela sanningen. Det är väl ungefär 5% av mitt liv som ens glimtar fram i den här bloggen - annat går ju inte. För det andra, ja jag är singel. Och nej, jag vill inte in i ett nytt förhållande. Jag trivs som singel, jag trivs ensam. Dessutom tror jag inte att någon skulle tjäna på att rusa in i något nytt efter ett såpass intensivt förhållande som jag hade med Tommy. Om jag blir kär igen kommer jag självklart vilja vara med den personen - men vem skulle inte vilja det? Ja, jag dejtar, men inget med några stormande känslor, än. Jag träffar lite vem jag vill & tycker om vem jag vill. Men inget exklusivt från vare sig mig eller någon annans håll. Men jo, självklart vill jag bli kär & att någon blir kär i mig. Det är ju en underbar känsla! Dessutom är jag väl egentligen en förhållande-tjej, jag vill ha någon att skämma bort, ta hand om.. vill ha den där speciella personen som alltid får mig att le, självklart. Det betyder inte att jag jagar det dock, det måste ni väl inse?
Ja, sedan kan det nog se ut som jag dejtar allt & alla just nu. Så ligger det dock inte till. Jag har nästan bara killkompisar & många av er verkar missta dem för dejter, ragg eller ligg. Och för att komma in på den frågan, nej jag ligger inte runt. Jag ligger inte med vemsomhelst, det har jag aldrig gjort. Jag & Tommy kände varann i 8månader innan vi låg - & då var jag ändå stormande kär! Så det kan ni ju lägga ner att tro på en gång. Självklart är sex sjukt viktigt & jag tror inte man kan bli 100% kär utan det men det betyder inte att man hoppar i säng med vemsomhelst. Och i det fallet så märker man verkligen vem som känner mig & inte.

Tommy då?
Jo självklart saknar jag honom. Och han mig. Men just nu tjafsar vi mest, pga massa missförstånd, mest från min sida. Jag saknar min bästa vän & allt annat. Jag vill inte (&inte han heller) bli tillsammans igen, absolut inte. Sedan har ingen av oss stängt några dörrar för framtiden. Han var min familj under flera år & sådant försvinner inte bara. Tommy kommer alltid finnas i mitt liv.. & i mitt hjärta. Jag hoppas han blir lycklig & hittar det han söker i livet - han om någon behöver det! Ring the Alarm..

Så, nu kan ni sluta fråga.
Den dagen jag träffar någon seriöst, har starka känslor osv så kommer det definivt märkas! Jag håller aldrig tillbaka känslor - punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0