snack


Mår fortfarande rätt kasst.
Fysiskt bara, tack & lov. Fortfarande inte alls kul att må såhär.. Just nu är jag faktiskt mest sugen på popcorn & saft i min fåtölj. Lite nostalgi sådär..! Tråkigt att vara ensam dock. Det är såna här stunder man vill ha Becca i stan! Bara ha nån här som känner mig, som jag kan vara hur tråkig, äcklig jag vill. Jag behöver inte prata non-stop, vara rolig, söt eller nånting.. Det är inte många som någonsin får se mig så.. Knappt ens Johan längre, tyvärr. Vi träffas så sällan numera + att de senaste händelserna mellan oss, även om jag inte är arg längre, så påverkar det ju förstås. Vi har knappt pratat om det som hände, jag har inte heller känt något behov. Men tyvärr så påverkar det ju ändå, det ligger väl & stör på något sätt.. Vilket är sjukt trist för om det är någon jag visat allt för, all min fulhet, svaghet osv så är det ju Johan. Han har sett mig som allra värst, särskilt efter Morfar.
Aja.

Ska göra sallad m mamma nu.
Och till det min suuuupergoda Honungsvinägrett!
Det är nog det enda jag kan äta ändå..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0