mitt andra hem..


Sitter hemma hos Andreas. Ovanligt? Njae. Är fasiken här hela tiden känns det som! Men det är jättetrevligt & jag trivs ju som en fisk i vattnet. Vi kollade Braveheart igår då Andreas blev smått upprörd över att jag inte sett den. Men han somnade ju förstås, som han alltid gör när vi kollar film. Så jag låg med en snusande Andreas i famnen i 3h.. Sjukt mysigt iofs.. ! Igår kom vi fram till att jag inte behöver någon pojkvän, jag har ju Andreas. Haha.. han är nöjd med det, att ha mig för sig själv. Nej men skämt åsido, jag är jätteglad att ha träffat honom. Han gör mig glad & vi har det jättemysigt ihop. Det är allt jag bryr mig om.

Idag ska jag förbi Felly. Hon jobbar på ett café på Drottninggatan så jag ska dit & fika lite. Sedan ska jag lämna in min iPod på lagning, köpa läppglans & eventuellt kolla på lite jeans, gudarna ska veta att jag behöver ett par! Mysig dag..

Ha en grym Fredag, 'cuz I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0