toppklass


Sjukt bra helg! Fredagen var rätt deppig i början men jag tog mig i kragen & mötte upp Alex på en krog i stan med hans arbetskamrater. Var riktigt trevligt! Karaoke, fulla arbetskamrater & mycket roligt prat. Stötte även på Danny stående vid BlackJack-bordet (förstås!!) & hans flickvän Frida. Det var verkligen jättetrevligt! Vi hängde hela kvällen & fulsjöng en hel del.. Haha. Sedan åkte jag & Alex hem till mig, åt rostmackor & kollade Friends. Toppklass!

Dagen efter blev det mer Friends..
Vi låg i sängen rätt länge men drog oss sedan in till stan. Handlade två par jeans, en topp & ett läppglans till mig.. Är riktigt nöjd! Sedan svängde vi förbi LoJ som är min kusins café - riktigt mysigt!! De öppnar först på onsdag men det såg riktigt bra ut redan nu. Och en superfin uteservering!! Där kommer jag nog hänga en del i sommar.. Katarina Bangata 20, precis vid Götgatan, så läget är ju perfekt.

Sedan åt jag & Alex middag hos mig. Han gick under matchen & Nicklas kom efter matchen var slut. Snackade massa skit med Nicklas som vanligt & åkte sedan in till stan & gick på East med Douglas. Vid stängning slängde jag ett mess till Andreas & han sprang hem för att möta mig.. Haha, söt.. "Hade jag inte varit med dig hade jag ju festat till 7 på morgonen.. "  Så supermysig helg alltså..

Idag har vi ätit hamburgare & skedat i soffan. Och ska tydligen se "Dansa med vargar" snart, då man tydligen "måste" se den enligt Andreas! Ha en fin söndag.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0