vecka 10


Uppdatering om veckan!

Imorgon ska jag ringa tillbaka om en arbetsintervju.. Håll alla toktummar!! (Sjukt stört att det ligger jättenära Tommys lägenhet. Men när jag bodde där, nej då låg ju aaaaallt i andra änden av stan! Min tajming suger.)
På kvällen ska jag träffa Tommy. Vet inte vad vi ska göra men antagligen massa skitsnack & en film eller nåt.
Onsdag - Andreas som sagt. Middag (+ ev utgång..) med Ronnie. Sova hos Andreas.
Torsdag - Annika på förmiddagen. Efter det ska jag hem & städa heeela lägenheten. Arlanda kl21. Hoppas (men tvivlar) på att det är lika underhållande som Airlines! Jag sitter bänkad oavsett..
Fredag - Äta lunch med B2!! Det var ju inte alls evigheter sen.. Kommer bli jättetrevligt. Sedan hem.. På kvällen ska jag eventuellt träffa B för nåt glas, om han lyckas smita från flickvännen..
Lördag - Middag hos Gudfader..

Thats it - so far!

Nu ska jag äta Citronglass.
Och jag skiter i om jag hamnar på sjukan igen!!! (Det är det isf värt!)

Kommentarer
Postat av: felicia

Hej E,



yes yes, båtbyggargatan! bor du kvar där du bodde förut? såfall bjuder jag in dig på öl ikväll :)



kram

2009-03-03 @ 14:36:58
URL: http://feliciabucknell.blogspot.com
Postat av: Beccs

Ja o Goff ska till sthlm i helgen om du vill ses

2009-03-04 @ 17:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0